1. Home
  2. SWB Asystent
  3. Generowanie sprawozdania opisowego z wykonania budżetu

Generowanie sprawozdania opisowego z wykonania budżetu

Generowanie sprawozdania opisowego odbywa się w kilku prostych krokach, które zostały opisane poniżej.

Krok 1. Należy uzupełnić wszystkie dane z kreatora.

Krok 2. Następnie należy pobrać i skonfigurować Paczkomat SWB. Jeżeli został pobrany i skonfigurowany wcześniej, należy wskazane czynności pominąć.

W kroku 2 należy pamiętać, iż po pobraniu i skonfigurowaniu Paczkomatu SWB należy wysłać paczkę danych do SWB Asystenta. W tym celu należy uruchomić Paczkomat i użyć przycisku START.

Krok 3. Po wysłaniu paczek należy przejść do generowania sprawozdania opisowego za pomocą przycisku Generuj dokument. W programie znajduje się informacja, kiedy wysłali Państwo ostatnią paczkę danych, dzięki czemu, w przypadku korekt sprawozdań będą mogli Państwo zweryfikować, czy wysłana paczka jest paczką aktualną, czy paczką danych sprzed korekty. Jeżeli paczka sprawozdań znajdująca się w programie jest nieaktualna, należy wysłać nową paczkę i ponownie użyć przycisku Generuj dokument.

Krok 4. Po wygenerowaniu dokumentu można go pobrać za pomocą przycisku Pobierz dokument.

Dokument zostanie pobrany w przeglądarce i zapisany w pobranych plikach.

Po pobraniu dokumentu mogą Państwo go przenieść z pobranych plików w dowolne miejsce na komputerze i dowolnie modyfikować.

Zaktualizowano 23 lutego 2022

Czy ten wpis był pomocny?

Powiązane artykuły