1. Home
  2. SWB Asystent
  3. Personalizacja sprawozdania opisowego

Personalizacja sprawozdania opisowego

Sprawozdanie opisowe z wykonania może być dowolnie modyfikowane przez użytkowników programu. Z uwagi, iż sprawozdania nie pokrywają w pełni wszystkich informacji, w programie występują dwa elementy do samodzielnego uzupełnienia, tj.:

1. wykonanie zadań inwestycyjnych w części wydatki majątkowe w przypadku prowadzenia w BeSTii załącznika inwestycyjnego

2. stopień realizacji zadań wieloletnich w części tabelarycznej

Ponadto, z uwagi na różnorodne nazewnictwo, dobrą praktyką jest zweryfikowanie poprawności nazwy organu stanowiącego w części Planowanie budżetu, w miejscach wskazanych poniżej.

Po wprowadzeniu indywidualnych modyfikacji należy pamiętać, iż strony sprawozdania mogą ulec zmianie. W tym celu należy pamiętać o odświeżeniu spisu treści (aby zaktualizować spis treści należy ustawić się kursorem na nim i za pomocą prawego przycisku myszy zaktualizować).

Zaktualizowano 28 lutego 2022

Czy ten wpis był pomocny?

Powiązane artykuły