1. Home
  2. SWB Asystent
  3. Proces rejestracji konta w programie SWB Asystent

Proces rejestracji konta w programie SWB Asystent

Spis treści

Program SWB Asystent powstał by usprawnić proces tworzenia sprawozdania opisowego z wykonania budżetu. By w pełni korzystać z funkcji programu SWB Asystent, należy poprawnie przejść proces rejestracji.

Zarejestruj się

Jeżeli nie posiadają Państwo konta należy w pierwszym etapie dokonać rejestracji. Proces rejestracji jest niezbędny do korzystania z programu SWB Asystent. Jeżeli jednak przeszli Państwo proces rejestracji pomyślnie, wystarczy zalogować się do panelu, znajdującego się tutaj.

Aby dokonać rejestracji należy kliknąć tutaj, uzupełnić informacje dotyczące JST tj. wskazać nazwę jednostki, adres mailowy oraz wprowadzić hasło. Podane informacje należy zatwierdzić klikając opcję „Zarejestruj”.

UWAGA: Jeżeli posiadają Państwo zarejestrowane konto w ramach subskrypcji WPF Asystent nie ma potrzeby ponownego rejestrowania się. Mogą Państwo użyć loginu i hasła jak do WPF Asystenta.

Zaktualizowano 23 lutego 2022

Czy ten wpis był pomocny?

Powiązane artykuły