1. Home
  2. Dodatkowe funkcje programu
  3. Zastosowanie opcji „Porównaj WPF przedsięwzięcia”

Zastosowanie opcji „Porównaj WPF przedsięwzięcia”

Funkcja „Porównaj WPF przedsięwzięcia” generuje zestawienie tabelaryczne przedstawiające zmianę wartości nakładów, limitów oraz wydatków na poszczególne lata między poszczególnymi przedsięwzięciami.

Aby wygenerować porównanie należy przejść do zakładki „Narzędzia Główne”, a następnie wybrać omawianą funkcję „Porównaj WPF przedsięwzięcia”.

Po zaznaczeniu funkcji należy wybrać dwa dokumenty, w których chcemy porównać Załączniki 2.

Po wygenerowaniu zestawienia jest możliwość edycji wyglądu pól. Opcja „Rozwiń wszystko” prezentuje wszystkie zmiany jakie wystąpiły w stosunku do bazowego dokumentu. W celu zmniejszenia tabeli można skorzystać z opcji „Zwiń wszystko”. W przypadku, gdy występuje duża ilość przedsięwzięć przydatna może okazać się opcja „Wyszukaj”.

Aby dokonać podglądu zmiany konkretnego wiersza WPF wystarczy kliknąć na plus, znajdujący się po lewej stronie każdego wiersza.

Zaktualizowano 3 września 2021

Czy ten wpis był pomocny?

Powiązane artykuły